weer in Nederland... - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Heleen Velde - WaarBenJij.nu weer in Nederland... - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Heleen Velde - WaarBenJij.nu

weer in Nederland...

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

15 November 2005 | Nederland, Harderwijk

Lieve allemaal,
Ik ben weer in Nederland... ben vandaag met het vliegtuig aangekomen en gelijk vertraging met de NS mogen meemaken, dus het voelt weer als van ouds..! Morgen (woensdag)verhuis ik weer naar Utrecht, hoop maar dat mijn onderhuurder mn kamer enigszins netjes heeft achtergelaten...
Heb mijn laatste week in Oslo eigenlijk bijzonder weinig gedaan: hoefde niks meer voor mijn onderzoek te doen (behalve data op cd-rom zetten). dus heb voornamelijk hardgelopen en lunchdates en koffiedates en eetdates afgelopen. Maar dat was wel erg leuk!
Laatste kafe werkdag gehad, mn laatste wafels gegeten (heb een big baffel genomen, dat betekent 4 wafels...), laatste quiz gespeeld... Heb ook de skijump van Oslo bezocht, toevallig was er een fotosessie bezig en was daarom de deur van de toren open, en kon ik stiekem naar buiten sneaken (normaal kan je wel tot bovenin komen, maar zit je achter glas..). Zo'n jump is toch wel ongelooooflijk groot, zou het echt nooit durven...

Verder stond mijn laatste week voornamelijk in het teken van afscheid nemen... en daar houd ik eigenlijk helemaal niet van, maar heb me gelukkig groot kunnen houden. Heb ook hele leuke lieve afscheidskadootjes gehad van allerlei mensen en heel RF (mijn studentenvereninging) heb ik alvast uitgenodigd voor mijn aftudeerfeest (jij als lezer bent ook uitgenodigd hoor, wordt rond 18 april...tenzij dingen ineens heeeel vreemd gaan lopen...).

Maar hoop jullie allemaal snel weer te zien, heb weer mijn oude vertrouwde nederlandse telefoonnummer, dus schroom niet, en bel voor een date!!

Snakkes!

Heleen

  • 15 November 2005 - 22:04

    Niekolaas:

    Welkom thuis!! Ik kan nu al zeggen dat ik niet op je afstudeerfeessie kan komen.....hier moet namelijk nog geklommen worden!!

    snakkes

    Niek

  • 16 November 2005 - 00:06

    Silverstar:

    Goed te horen dat je veilig in ons kikkerlandje terug bent. Hoop dat je snel je draai weer een beetje kunt vinden.

    Adios

  • 19 November 2005 - 16:49

    M10:

    hee leentje, wat leuk dat je er weer bent! reserveer ergens na 12 en voor 22e dec maar vast een avondje want heb zeer veel zin je weer te zien! op afstudeerfeest kan ik helaas niet komen, ben dan werkende vrouw
    liefs martien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heleen

Nou, omdat ik dit weblog toch met enige regelmaat gebruik, toch maar stukje over mezelf (mocht iemand ooit op mijn foto klikken oid...). Ik ben afgestudeerd Fysisch Geograaf aan de Universiteit Utrecht met als afstudeerrichtingen Klimaatsverandering, Hydrologie en Glaciologie. Ik heb een hoop hobby's, waaronder klimmen, alpinisme, racefietsen, pianospelen, etc. etc. Nou, dat was het eigenlijk wel weer... Liefs Heleen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 27569

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2005 - 30 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: