nog in Nederland - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Heleen Velde - WaarBenJij.nu nog in Nederland - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Heleen Velde - WaarBenJij.nu

nog in Nederland

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

06 Augustus 2005 | Nederland, Harderwijk

Lieve lezer,
Het was laatst in het nieuws; het weblog. Dus ik dacht, waarom zal ik niet ook eens gaan 'bloggen' ipv iedereen weer met mijn mailtjes vermoeien..
Aangezien ik nu toch vervroegd van mijn vakantie ben terug gekomen (voor degenen die het niet weten: ik heb tijdens mijn vakantie via een blaar op mijn kleine teen bloedvergiftiging opgelopen en ben met de heli naar het ziekenhuis gevlogen in Meiringen, Zwitserland, waar ik aan het infuus gelegd ben en 3 nachten heb overnacht. Ik heb mijn C2 (alpiene cursus) helaas niet af kunnen maken, volgend jaar dus weer een poging.. ben 2 weken eerder dan geplanned naar Nederland gekomen, waar ik nu de tijd doorbreng met lezen, dvds kijken, het weer vervloeken) heb ik nu tijd zat om een weglog op te stellen.
Volgende week zondag vertrek ik dan naar Noorwegen, voor stage. Ik zal kijken of er ook de mogelijkheid is om mijn onderzoeksvoorstel ergens op deze pagina te plaatsen, voor de geinteresseerden onder jullie.

Veel liefs, Heleen

  • 15 Augustus 2005 - 18:56

    Frederike:

    Hoi Heleen, Wat een pech van je blaar. Heel veel plezier in Noorwegen. Ik hoop dat nu alles weer goed gaat met je. De alpenweek was heel leuk, lekker weer en erg gezellig. Volgend jaar weer een leuke alpenweek en een tweede poging voor C2

    Liefs Frederike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heleen

Nou, omdat ik dit weblog toch met enige regelmaat gebruik, toch maar stukje over mezelf (mocht iemand ooit op mijn foto klikken oid...). Ik ben afgestudeerd Fysisch Geograaf aan de Universiteit Utrecht met als afstudeerrichtingen Klimaatsverandering, Hydrologie en Glaciologie. Ik heb een hoop hobby's, waaronder klimmen, alpinisme, racefietsen, pianospelen, etc. etc. Nou, dat was het eigenlijk wel weer... Liefs Heleen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 27627

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2005 - 30 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: